ninjaschool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op de ninjaschool leren de 5 dorpen gezamelijk ninjitsuu te gebruiken.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het oude schuurtje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
AuteurBericht
Hailey
genin
genin
Hailey

Aantal berichten : 611
Registratiedatum : 12-07-10
Leeftijd : 28

Het oude schuurtje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 8:57 pm

Hailey sloeg haar arm ook om hem heen en streelde zijn rug. 'Dat mag hij proberen maar als ik een kind heb dan blijft dat leven. Daar heeft hij niks over te zeggen vind ik. Er is zelfs een kans dat het gewoon helemaal mens is, dan is het eigenlijk geen probleem.' zei ze zacht. 'Maar, heb jij een probleem met een mogenlijk kind?' fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Rustig ging ze door met het strelen van zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dust
academy student
academy student
Dust

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 10-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:00 pm

Ardanos schudde zijn hoofd lichtjes en zei "Nee, maar ik moet er wel aan wennen, denk ik. Misschien moeten we het dan bij mijn ouders laten, zodat het tenminste een beetje goed leert praten enzo en dan kunnen wij tenminste met onze opleiding doorgaan." Hij gaf Hailey een kort kusje op haar lippen en liet toen zijn voorhoofd tegen het hare zitten.
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:03 pm

'Dat is voor latere zorg. Eerst maar eens zien of we een kindje krijgen. En dan hebben we nog de zwangerschap. Het komt vast wel goed.' zei ze glimlachend en ze gaf hem een kusje. Met een hand speelde ze met zijn haren en met de andere hand streelde ze zacht zijn rug. Ze was blij dat ze er zeker van was dat Ardanos bij haar zou blijven. Hopelijk zou Dust er niet moeilijk om gaan doen.
Dust
academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:07 pm

Dust zuchtte en zei "Hallo, er zijn nog anderen hier." Hij was duidelijk geirriteerd omdat Ardanos gewoon openlijk met Hailey speelde. Zo zag hij het. En waarschijnlijk moest hij later hen toch doden, omdat er kinderen zouden komen. Ardanos zuchtte en zei "Nou, er is nog niemand anders. En de school moet eerst maar eens open." Hij gaf Hailey nog een kusje, maar ging toen toch maar zitten. Voorzichtig legde hij Hailey's hoofd op zijn schoot en keek even onder het verband op zijn armen.
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:10 pm

Hailey keek even naar Aradanos en van hem naar Dust. 'Mag ik vragen waarom wij elkaar niet gewoon lief mogen hebben zoals andere mensen dat mogen?' vroeg ze aan hem nadat ze even tegen Ardanos had gezegd dat ze het straks wel even zou verbinden met zacht verband. Hailey had haar hand op haar buik gelegd, ze was zo benieuwd.
Dust
academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:15 pm

Dust begon te lachen en zei "Nou, misschien omdat de demon die in je zit dan verspreid onder de mensheid. Steeds meer mensen krijgen een stukje, wat sterker groeit en ze uiteindelijk kan overnemen, als ze een zwakke geest hebben. De demon daarintegen heeft een collectieve geest, waardoor hij gewoon met andere slaven kan communiceren." Ardanos knikte even en luisterde toen stil naar het antwoord. Dust vervolgde "En je wordt dan een buitenbeentje. Er zal geroddeld worden, en misschien worden er moordaanslagen gepleegd op jou en je vriendje."
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:19 pm

'Teneerste. Het kan ook gewoon een mens worden. Het is niet zeker dat het een deel van Nine krijgt. Ten tweede, er wordt al over me geroddeld en er worden al moordaanslagen op mij gepleegd door mensen zoals jij die de mensen waarin de demonen zitten als beesten zien. Dus vertel even wat nieuws. En bovendien, als ik zwanger blijk te zijn en ik beval dan wil ik genieten van mijn kinderen zoals iedere moeder zou doen. Waag het dus niet om dat te verstoren. Laat ze dan hun jeugd hebben.' gaf Hailey als tegenwoord. Natuurlijk had ze alle dingen overwogen over de zwangerschap.
Dust
academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:25 pm

Dust grijnsde en zei ''Dat is makkelijk uit te vinden. Maar jouw Nine zou het niet fijn vinden als hij merkt wat ik ben.'' Ardanos zuchtte even en zei ''Laat elkaar gewoon met rust, dan gaat het wel goed.''
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:30 pm

Hailey zuchtte maar wendde haar blik af van Dust en sloot vermoeid haar ogen. Daarna wreef ze er even in en knipperde er mee om ze open te houden. Ze zag een vogeltje op een takje en stak haar vinger naar het diertje uit die erop ging zitten. Zachtjes neuriede ze een deuntje. Het vogeltje tjilpte dat zachtjes na. Het was dezelfde als daarnet bedacht ze vrolijk.
Dust
academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:36 pm

Dust wendde ook zijn blik af en ging
maar op een tak zitten. Ardanos glimlachde om het vogeltje. ''Blijkbaar vind hij je aardig.'' zei hij zachtjes tegen Hailey.
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:40 pm

'Ja.. Ik heb hem al een paar deuntjes geleerd. Wacht eens. Ik pak wel even het verband en dan verbind ik het opnieuw.' stelde ze voor. Ze zette het vogeltje op Ardanos zijn schouder en wachtte op antwoord. Glimlachend staarde ze voor zich uit e bedacht hoe het zou zijn als ze zwanger zou zijn. Hailey zou het geweldig nieuws vinden.
Dust
academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 9:56 pm

Maar nine vind dat niet xD
-----
Ardanos knikte en zei ''Goed idee.'' Hij aaide het vogeltje op zijn schouder voorzichtig over zijn kopje. Het vogeltje floot opnieuw Hailey's deuntje en Ardanos glimlachde. Dust rilde van het idee dat Ardanos verpleegd werd door een demonenkind.
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 10:03 pm

Nee. Weet ik Very Happy

Hailey stond op en liet rustig naar binnen. Ze kroop de hooiberg op en werd ineens een beetje misselijk. Ze hoefde iet over te geven maar voelde zich niet lekker. Snel kroop ze de hooiberg in waar ze het verband pakte en daarna weer uitkroop. Ze haalde even adem en ging even zitten. Ze vroeg zich af waardoor het kwam. Nadat ze zich weer goed voelde stond ze op en liep terug naar Ardanos. Ze knielde bij hem neer. Voorzichtig begon ze bij de ene arm heel voorzichtig en zorgzaam. Ze keek naar de wondjes. Die bloeden in ieder geval niet meer bedacht ze nuchter.

academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimedo sep 16, 2010 10:18 pm

Ardanos voelde de wondjes af en toe open gaan omdat de stof en de korstjes samen geklonterd waren. Het deed noet al te veel pijn, maar het was ook niet aangenaam. ''Bedankt dat je me zo goed verzorgt.'' zei hij zachtjes tegen Hailey. Dust zag de wonden op Ardanos' arm en vroeg argwanend ''Waardoor komen die wonden?'' vroeg hij aan Ardanos.
_______
doegies
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 5:49 am

Hailey glimlachte naar hem. Ze verbond de wondjes waarvan de korst was blijven zitten, die anderen moesten even open blijven. Daarna kroop ze even om en begon bij zijn andere arm. Ze richtte haar concentratie hierop en niet op Dust. Vanbinnen neuriede ze om even weg te zijn uit haar gedachtes. Ze was benieuwd naar het antwoord van Ardanos.
Dust
academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 6:04 am

antwoord waarop?
-------
Ardanos glimlachde en gaf Hailey een klein kusje in haar haar. Hij keek even of hij ergens tegenaan kon leunen, maar hij zag niets. Dust hield het meisje goed in de gaten voor als ze zijn vriend aan zou vallen.
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 6:41 am

Dust zijn vraag.. :]

Hailey voelde Nine vanbinnen grijnzen om de wonden en werd even kwaad op hem. Hij liet het daarna niet meer merken omdat hij wist wat ze kon doen. Hij merkte wel dat er iets erg gevaarlijks in de buurt was. Hailey ging rustig door. Verbond de wonden die niet open waren en keek toen naar zijn rug. 'Zal ik die ook verbinden?' vroeg ze hem zacht.
Dust
academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 7:01 am

Ardanos knikte en zei ''Doe maar.'' Hij keek even naar Dust en zei toen ''Die komen van bramenstruiken.'' Dust knikte en zei ''En nu de waarheid.'' Ardanos zuchtte. Hij wilde niet zeggen dat het van Hailey/Nine was.
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 7:12 am

Hailey begon met het losmaken van het verband op zijn rug waar bij ze achter hem zat. 'Zeg het maar gewoon.' fluisterde ze van achter in zijn oor. 'Hij komt er anders toch wel achter.' zei ze zacht daarna. Morgen zou ze het weten ging het telkens door haar hoofd. Ze keek naar de wonden van de staart en zag dat die goed aan eht genezen waren dus verbond ze die opnieuw.
Dust
academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 7:22 am

Ardanos knikte even onmerkbaar en zei toen tegen Dust ''Dat heeft Hailey's staart en nagels gedaan.'' Dust was gelijk op zijn hoede en richtte pijlsnel zijn boog op Hailey. ''Ga bij hem weg'' siste hij. Ardanos zei ''Nee.'' en greep voorzichtig Hailey's hand.
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 7:26 am

Hailey keek geschrokken van Ardanos naar Dust. Ze voelde hand van Ardanos en keek een beetje angstig naar Dust. Ze snapte best dat dit erg moeilijk was voor Ardanos. Ze streelde kort zijn hand. 'Laat maar..' zei ze zacht. Ze keek Ardanos aan en maakte zich langzaam van hem los een kleine kus gaf ze hem nogop zijn wang. Ze wilde hem niet laten kiezen. Daarna bleef ze Dust aankijken.
Ardanos
genin
genin
Ardanos

Aantal berichten : 466

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 7:34 am

Ardanos zuchtte en liet Hailey maar los. Waarom moest dit nou. Waarom was zijn vriend nou net een jager, een aartsvijand van Hailey. Dust grijnsde en zei "Loop nu weg van hem, voor je hem nog erger kan verwonden." Ardanos zuchtte en ging liggen. Als het zo moest hoefde het van hem niet. Dan zou hij zijn vriend vermoorden, zodat hij samen kon zijn met Hailey. Er zou ergens anders wel een nieuwe jager geboren worden.
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 7:38 am

Hailey liep iets van hem af. 'Waarom..?' vroeg ze zacht voordat ze en golf van misselijkheid voelde en ze even voroverboog en neerknielde. Ze voelde zich erg misselijk maar had niet de neiging om over te geven. Hailey vroeg zich af wat er aan de hand was met haar. Dat was nou al de tweede keer, op een dag. Hailey keek even naar Ardanos.
Dust
academy student
academy student
Dust

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 10:25 am

Ardanos schrok toen hij zag dat Hailey knielde. Maar hij bleef zitten terwijl zijn blik heen en weer schoot tussen Hailey en Dust. Dust glimlachde en zei "Omdat je Ardanos anders meer pijn gaat doen. Dat verwacht ik in ieder geval." Hij keek met afkeuring naar Hailey. Hij richtte zijn boog niet ergens anders op en Ardanos stond rustig op. Hij liep naar Dust toe en duwde de boog weg. "Het is niet wat je denkt." zei hij zachtjes.
Hailey
genin
genin
Hailey

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 17, 2010 9:46 pm

Hailey keek omhoog. Ze voelde zich nog steeds erg misselijk. Ze bleef naar Dust en Ardanos kijken. 'Ik wil hem juist geen pijn doen.' fluisterde ze zacht. 'Ik wil hem liefhebben.' zei ze daarna zacht. Daarna greep ze weer naar haar buik omdat ze zich echt niet goed voelde. Hailey beet even op haar lip maar keek daarna weer moeizaam omhoog.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het oude schuurtje   Het oude schuurtje - Pagina 15 Icon_minitime

Het oude schuurtje
Terug naar boven 
Pagina 15 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ninjaschool :: de rpg :: het bos om de school-
Ga naar: