Onderwerp: waarheid of leugen za jul 17, 2010 2:26 pm
Dit is spel zegt iemand iets over diegene onder hem en hij of zij zegt of het waar is. Bijvoorbeeld :
speler A : diegene onder mij is blond
speler B : leugen brunnette diegene onder mij houd van lady gaga
speler C : waarheid , she rules .....
Ik begin Diegene onder mij vindt uitslapen het beste wat er 's ochtends te doen is
Ardanos genin
Aantal berichten : 466 Registratiedatum : 12-07-10
Onderwerp: Re: waarheid of leugen za jul 17, 2010 2:38 pm
Heej, die heb je van mij gejat, toch? Waarheid
diegene onder mij vind dat stelen niet netjes is
natas academy student
Aantal berichten : 80 Registratiedatum : 11-07-10
Onderwerp: Re: waarheid of leugen za jul 17, 2010 2:43 pm
waar, maar ik heb hem gekopierd om de laatste nog ewl te houden dat heb ik bij alle spellen zodat als je een nieuw bericht wil schrijven gewoon het zelfde blijft.
diegene onder mij snapt wat ik gedaan heb
Ardanos genin
Onderwerp: Re: waarheid of leugen za jul 17, 2010 2:52 pm
Waar
Diegene onder mij vind dat het lekker weer is
Hailey genin
Aantal berichten : 611 Registratiedatum : 12-07-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In jouw hoofd..
Onderwerp: Re: waarheid of leugen za jul 17, 2010 3:38 pm
Waar,
diegene onder mij vind in de tuin werkend best lekker.
Ardanos genin
Onderwerp: Re: waarheid of leugen za jul 17, 2010 3:49 pm
Waar, zolang het maar leuk werk is (Bijvoorbeeld op de laptop dit schrijven, dit = ook werk hoor
Diegene onder mij vind laserlampjes in de klas cool
Hailey genin
Aantal berichten : 611 Registratiedatum : 12-07-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In jouw hoofd..
Onderwerp: Re: waarheid of leugen za jul 17, 2010 4:48 pm
Waarheid.
Diegene onder mij zou best wel een keer een rol willen spelen in een film.
Ardanos genin
Onderwerp: Re: waarheid of leugen za jul 17, 2010 4:54 pm
Waarheid
Diegene onder mij vind airco cool
Hailey genin
Onderwerp: Re: waarheid of leugen zo jul 18, 2010 8:12 pm
Waarheid.
Diegene onder mij vind wensballonen oplaten cool.
Ardanos genin
Onderwerp: Re: waarheid of leugen wo jul 21, 2010 7:43 pm
Waarheid
Diegene onder mij vind pop-ups niet cool
Hailey genin
Onderwerp: Re: waarheid of leugen wo jul 21, 2010 8:01 pm
Waarheid
Diegene onder mij heeft last van stopwoordjes.
Ardanos genin
Onderwerp: Re: waarheid of leugen vr jul 23, 2010 8:59 am
leugen
diegene onder mij heeft last van slaperigheid.
Hailey genin
Onderwerp: Re: waarheid of leugen vr jul 23, 2010 11:53 am
Waarheid.
Diegene onder mij vindt geschiedenis vindt best leuk.
Ardanos genin
Onderwerp: Re: waarheid of leugen vr jul 23, 2010 11:58 am
Waarheid, vooral als je leuke leraren hebt.
Diegene onder mij vind lady gaga gay
Hailey genin
De voor elkaar onbekende Dr. Lawrence Gordon en Adam worden opgesloten in een afgesloten kamer wakker. Beide zijn vastgebonden aan een verwarmingsbuis. In het midden van hen ligt een dode man. Samen proberen ze te ontsnappen. In hun broekzakken vinden ze een cassettebandje met daarop Play me (Speel mij af). De dode man in het midden van hen blijkt een cassettespeler te hebben. Op het bandje worden beide mannen persoonlijk aangesproken. Dr. Lawrence Gordon moet Adam doden voor 6 uur, zodat zijn vrouw en kinderen in leven blijven. Samen zoeken ze naar een andere oplossing om te ontsnappen. Ze vinden twee zagen, maar beiden blijken niet sterk genoeg te zijn voor de kettingen. Gordon zegt hierop "He doesn’t want us to cut through our chains, he wants us to cut through our feet" ("Hij wil niet dat wij de kettingen doorzagen, hij wil dat wij onze voeten afzagen"). Gordon herinnert zich een soortgelijke moord, waarbij hijzelf de verdachte was. Adam vindt een foto waarop de vrouw en het kind van Gordon vastgebonden zijn. Hij laat de foto eerst niet zien aan hem, maar doet het later toch.
Gordon vindt aan de hand van een aanwijzing een mobiele telefoon die slechts inkomende gesprekken ontvangt. Bovendien vindt hij twee sigaretten, met daarbij een instructie van de Jigsaw. Op de instructie staat dat hij Adam kan vermoorden door hem een sigaret aan te bieden, die gedoopt is in het vergiftigde bloed. In dat geval zullen zijn vrouw en kind blijven leven. Gordon geeft de sigaret aan Adam, maar zegt hem dat hij net moet doen alsof hij dood is. Jigsaw geeft Adam echter een stroomstoot, waarna duidelijk wordt dat hij nog leeft.
Dan gaat de telefoon over. Het is de vrouw van Gordon, die zegt dat hij Adam niet moet geloven. Adam legt uit dat hij werd betaald om Gordon te fotograferen voor iemand. Dit doet hij voor voormalig inspecteur David Tapp, die gelooft dat Gordon iets te maken heeft met de mysterieuze moorden. Op één van de foto's die Adam bij zich heeft, is een man genaamd Zepp te zien. Ze denken dat hij Jigsaw is.
Ondertussen lukt het de vrouw van Gordon om te ontsnappen aan Zepp, de man die hen vastbond en onder schot hield. Hierbij klinken een aantal schoten. Inspecteur Tapp houdt al tijden het huis van hen in de gaten en gaat op het geschiet af. Zepp rijdt met de auto naar de plaats waar Adam en Gordon vast zitten, terwijl Tapp hem achtervolgt.
Gordon zaagt eerst een voet af, waarna hij kan ontsnappen. Hij schiet Adam neer, in de hoop dat ze zijn vrouw en kind vrij laten. Adam blijkt echter niet dood te zijn, hij heeft hem slechts in zijn schouder geraakt. Gordon gaat met zijn afgezaagde voet weg uit de kamer om hulp te halen. Zepp weet Tapp neer te schieten. Hij loopt de kamer in om Adam en Gordon dood te schieten. "It's the rules" zegt hij. Adam weet hem echter dood te slaan met het deksel van de stortbak. Dan onderzoekt Adam de zakken, en vindt een cassetteband. Hij speelt hem af. Tot zijn afgrijzen is Zepp niet Jigsaw, maar een slachtoffer van hem. Hij had namelijk een gif in zijn bloed, en om het antigif van Jigsaw te krijgen moest hij Gordon z'n vrouw en kind onder schot houden.
Plotseling staat de dode man voor hem op. Hij zegt dat de sleutels van de kettingen al die tijd al in de badkuip zitten waar hij aanvankelijk in lag, maar Adam herinnert zich dat er een blauw voorwerp door het afvoergat is gespoeld. Dat blijken dus de sleutels te zijn. De man die al die tijd deed alsof hij dood was, blijkt Jigsaw te zijn. Hij verlaat de badkamer met de woorden "Game over".