ninjaschool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op de ninjaschool leren de 5 dorpen gezamelijk ninjitsuu te gebruiken.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

de rebellen groepen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hokage
Admin
Hokage

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 10-07-10

de rebellen groepen Empty
BerichtOnderwerp: de rebellen groepen   de rebellen groepen Icon_minitimeza jul 10, 2010 1:30 pm

ER zijn ook groepen die graag macht willen en doen daar alles voor. Van ninja´s te ontvoeren tot oorlog maken. Hier heb ik een paar maar je mag altijd ideeen sturen. Je kan lid zijn van een groep en ook naar de school gaan. Ik zoek nog leiders van de groepen als je wilt dan moet je pb sturen plus een schuiplaats. Die maak ik dan wel aan.

de rebbelen van woestijn :

Dit is een groep die graag de oorlog weer wilt starten. Ze denken dat de woestijn de beste dorp van allemaal is en willen dat graag laten zien. Ze hebben veel spionnen en proberen de woestijn dorp sterker te maken. Toch zullen ze niet tegen mensen van hun eigen dorp gaan vechten. ze hebben een tatoe met een aarde teken.
leider :
schuiplaats :

de demonen bond.

Deze groep is te samen met slechterikken van verschillende dorpen. Ze willen de macht grijpen en proberen door de demonen te bevrijden en hun energei te gebruiken dat te behalen. Dit is zeker de sterkste groep en er wordt dus veel op hun gejaagd maar niemand kan ze te pakken krijgen. Ze dragen allemaal een zwarte jas met rode wolken.
leider :
schuiplaats :

moordenaars

Dit is een organisatie die vooral richt op mensen te doden voor geld. Ze worden soms ingeschakeld door andere groepen maar zelf veroveren ze kleinere gebieden. Deze is ook een mengeling van moordenaars maar ze zijn niet zo macht belust als de andere groepen.
leider
schuilplaats :
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ninjaschool.actieforum.com

de rebellen groepen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ninjaschool :: algemeen :: info en regels-
Ga naar: