Hier staan de regels van de rpg. Ik vertrouw erop dat je goed kan rpgen als je dit niet kan dan moet je even bij regels rpgen kijken !
- Ten eerste wees rceatief. Ga niet alles van iemand na apen en ook niet alles van Naruto. Je mag wel een paar dingen maar vraag dat even aan de eigenaar of stuur een pb naar mij.
- Als je iemand van Naruto na doet denk niet dat je dan meteen beter bent. Je begint net als iedereen onder aan ook al klopt het niet met Naruto. Dat komt voor al omdat dit ook geen Naruto is
-Je moet altijd 3 hele regels (niet zinnen) schrijven. DIt zijn er best veel maar als iedereen dat doet dan gaat het steeds makkelijker en dan help je elkaar.
- Geen mod gedrag doen als je het niet bent. Waarscheinlijk als we meerdere leden hebben dan stel ik er wel nog een aan.
- Probeer echt een personagege te imiteren je mag je aanmeldingformulier wel veranderen als je merkt dat je vooral ook dat karaktereigenschap tegen komt. Maar vermeld dat ook en steel niet van andere !
- Geen geruzie ! Daar kan ik echt niet tegen. Doe dat vooral niet op de forum want anders krijg je een ban.
- Ga niet treuren over moderators beslissingen. Ze zijn er niet voor niks dus hun doel is het ook om streng te zijn.
- Geen poerplay ! Denk eraan iedereen heeft een zwakte dus niet onoverwinnelijk zijn.
- Pak niet de zelfde avatar als een andere. Als ze heel erg op elkaar lijken vraag dan eerst aan diegene die hem als eerst had.
- Onderschrift mag niet te groot zijn (in verband met de pagina laden). Als je perce een super groot plaatje wil dan mag je wel onder spoiler zetten
- Heb je vragen hoe je avatar of onderschrift erin moet zetten vraag dan aan een ander die hewl kan. Die ander moet wel normaal reageren en niet chagrijnig doen.
- Verzoeken om iemand te laten helpen met mooier maken kan in een speciaal topic.